TARRAGONA PROMOCIONARÀ TÀRRACO VIVA I DESPLEGARÀ TOTA A SEVA OFERTA TURÍSTICA A NAVARTUR

16/02/2012
Font: 
PMTT

Per primera vegada es desenvoluparà una acció estratègica a través Facebook i Twitter per mirar de fidelitzar i captar nous turistes a través de les xarxes socials

El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona estarà present aquest cap de setmana a la Fira Internacional de Turisme de Navarra ‘Navartur’, que enguany arriba a la seva setena edició. La presència de Tarragona al Palau de Congressos Baluarte, de Pamplona, es deixarà notar amb una petita representació de Tàrraco Viva, el festival internacional dedicat i especialitzat en la divulgació històrica d'època romana, a càrrec del grup Projecte Phoenix que hi desplaçarà un esquadró de centurions per interactuar amb el públic. L’any passat ja es van introduir aquestes petites recreacions històriques amb una gran acceptació dels visitants.

En aquest sentit, per primera vegada es desenvoluparà una acció estratègica a les xarxes socials, que bàsicament serà a través de la pàgina de Facebook de Tarragona Turisme en llengua castellana (http://www.facebook.com/TarragonaTurismo) i per mitjà del perfil a Twitter (@TGNturisme), amb la intenció de captar nous visitants i turistes de Navarra i del País Basc, especialment, i de tots aquells que visitin l’estand de Tarragona. Els visitants que ho vulguin podran vestir-se de legionaris i ser fotografiats. Les imatges es pujaran en un àlbum de l’esmentada plana de Facebook i entre tots els participats se sortejaran caps de setmana a Tarragona per assistir a la pròxima edició de Tàrraco Viva.

El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona compartirà expedició a Navartur amb Altafulla i Constantí, a través del Consorci de la Tàrraco Romana, i estaran ubicats al córner de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre.

La consellera de Turisme i presidenta del Consorci de la Tàrraco Romana, Patrícia Anton, ha destacat la importància de ser presents a Navartur “perquè els turistes navarresos i bascos són dels més fidels al nostre territori”. Per exemple, les oficines de turisme del patronat de Tarragona van registrar el 2011 un increment del 17% de consultes realitzades per navarresos respecte les que es van demanar el 2010.

Patrícia Anton també ha afirmat que les accions estratègiques a les xarxes socials estan pensades per anar incrementant visitants i ‘fans’ de les pàgines de Tarragona Turisme en castellà, anglès i francès. “Som de les poques destinacions turístiques que estem esmerçant esforços per arribar a nous públics a través de pàgines Facebook en diferents idiomes. D’aquesta manera, posem les coses més fàcils als potencials turistes i aquests poden trobar informació diàriament de tot el que es fa a Tarragona en la seva llengua”.

La regidora de Turisme també ha destacat l’acord al què s’ha arribat amb l’ajuntament de Pamplona per intercanviar espais de les respectives ciutats per promocionar fires, festivals i altres esdeveniments. Així, amb ocasió de Navartur, Tarragona instal•larà un dau gegant amb imatges d’un castell durant la diada de Santa Tecla, d’un correfoc enfilant el carrer Major, i una seqüència de romans de Tàrraco Viva. En cadascuna de les cares dels daus es pot llegir la llegenda ‘Tarragona, història viva’
 

Les xarxes socials que s’utilitzaran a Navartur:
Facebook: http://www.facebook.com/TarragonaTurismo
Twitter: @TGNturisme
www.tarracoviva.com

Tarragona, 16 de febrer 2012