“TARRAGONA FAMILY WEEK”, UNA NOVA PROMOCIÓ TURÍSTICA DE LA CIUTAT ADREÇADA A FAMÍLIES

15/03/2012
Font: 
PMTT

Del 30 de març al 5 d’abril

La presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Patricia Anton, el president de l’Associació d’Hotelers de Tarragona, Carles Segarra, i el president de l’Agrupació de Càmpings de la ciutat, Joan Anton, han presentat en roda de premsa la “Tarragona Family Week”, una nova promoció turística de la nostra ciutat que es desenvoluparà del 30 de març al 5 d’abril. “Tarragona Family Week” té com objectiu d’oferir a les famílies de l’entorn més proper, com: Barcelona, Lleida, Girona, Andorra, ciutats AVE, etc, la possibilitat de conèixer i gaudir de Tarragona amb un conjunt d’avantatges especials i exclusius per a grups familiars:

- La promoció Tarragona Family Week ofereix habitacions d'hotel i bungalous de càmpings a 50 € la nit. El preu és per habitació, la ocupació màxima de l'habitació és de 4 persones (2 adults més 2 menors de 12 anys).
- Preus tancats amb menús especials als restaurants.
- Entrades gratuïtes per a famílies als museus i monuments de la ciutat gestionats per l’Ajuntament.
- Activitats lúdiques, visites guiades i tallers per a les famílies inscrites a la promoció.
- Descomptes a tot el teixit comercial de la ciutat.
- Disponibilitat del trenet turístic a un preu especial per a les famílies.
- Aquestes ofertes es mantindran per estades d’una a sis nits, del 30 de març al 5 d'abril.

Aquesta promoció turística ofereix una capacitat total de 7.200 places: 300 habitacions x 4 persones per habitació x 6 nits.
Els hotels i càmpings que s’han acollit a la promoció facilitaran als visitants una polsera amb la qual podran entrar gratuïtament als museus i monuments municipals .

Els dies de la “Tarragona Family Week” un conjunt de restaurants, bars i cafeteries oferiran menús especials amb uns preus excepcionals. A més, un grup del comerç tarragoní que s’ha adherit a la campanya també premiarà als visitants amb descomptes o obsequis.

Finalment, destacar que hi haurà tallers d’”Història Viva”, que consistiran en activitats lúdiques i culturals per a les famílies.

Tota la informació de “Tarragona Family Week” es pot consultar a la web.

Les entitats promotores de “Tarragona Family Week” són:

- Associació d’Hotels de Tarragona.
- Agrupació de Càmpings de Tarragona
- Tarragona Turisme.
- Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la província de Tarragona.
- Ajuntament de Tarragona

La presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Patricia Anton, ha destacat que aquesta és la primera vegada que a Tarragona es fa una campanya conjunta d’hotels i càmpings turístics i ha agraït la col•laboració de tots els sectors implicats que l’han fet possible.

- Foto: Jaume Omella.
D’esquerra a dreta, el president de l’Associació d’Hotelers de Tarragona, Carles Segarra; la presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Patricia Anton, i el president de l’Agrupació de Càmpings de la ciutat, Joan Anton.
- Adjuntem el cartell pels establiments adherits al Tarragona Family Week i una fotografia de turistes.

Tarragona, 15 de març 2012