• Català
  • Español
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Русский
  • Zhōngwén

“TARRAGONA, UN SECRET AL MEDITERRANI”, CAMPANYA DE PROMOCIÓ COM A CIUTAT D’ESCAPADA ELS 365 DIES DE L’ANY

© Mauri Fernández
© Mauri Fernández
20/12/2018
Font: 
Ajuntament de Tarragona

Les comunitats d’Aragó i València són els mercats objectius de les noves accions de comunicació

El Patronat Municipal de Turisme ha engegat la campanya de tardor/hivern per promocionar Tarragona a les comunitats d’Aragó i València amb una nova proposta visual. Seguint la línia iniciada amb el premiat espot ‘Tarragona, un secret al Mediterrani’, s’ha creat una nova imatge promocional pensada per projectar i posicionar Tarragona com a destinació turística els 365 dies de l’any. La campanya posa l’accent en la singularitat com a ciutat mediterrània i combina blaus i daurats amb una gràfica minimalista i formes geomètriques que recorden les onades.

Durant aquesta tardor i hivern, les cadenes de televisió Àpunt i Tv8 Zaragoza emetran l’espot de 20’ i també es faran passis en el circuit de cine de València. També es compta amb Viajes El Corte Inglés com a soci estratègic per tal de garantir un bon impacte; en aquest sentit, s’ha realitzat una campanya publicitària a la premsa regional: Las Provincias, Levante, Heraldo de Aragón i Diario Alto Aragón. S’efectuaran a més accions de publicitat exterior als centres comercials de les dues comunitats.També es preveu properament una part digital a Google Adwords i als canals de xarxes socials de Tarragona Turisme. El pressupost total de la campanya és de 34.885 €.

La consellera de Turisme, Inma Rodríguez, explica que “durant aquest any hem engegat aquesta nova línia de promoció on volem comunicar que Tarragona suma els atributs d’una destinació costanera i els d’una destinació urbana carregada d’història, d’una ciutat Patrimoni de la Humanitat –l’única de Catalunya-, amb un clima, uns serveis i una oferta comercial, gastronòmica i cultural que ens ha de convertir en una destinació turística referent tots els mesos de l’any.”

Dades de la campanya

  • 180 pantalles en 9 centres comercials de la Comunitat Valenciana i Aragó, amb 371.508 passis
  • 65 passis de l’espot 20” a Punt Tv (Comunitat Valenciana)
  • 60.000 espectadors en circuit cine València
  • 180 passis de l’espot 20” a la TV la 8 Zaragoza
  • Campanya co-màrqueting amb VECI – premsa escrita a la Comunitat Valenciana i Aragó:
  • Las Provincias
  • Levante
  • Heraldo de Aragón
  • Diario Alto Aragón
  • Anuncis als canals propis de Facebook, Twitter i Instagram
  • Campanya search i display a Google Adwords

 

randomness