• Català
  • Español
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Русский
  • Zhōngwén

LES CIUTATS PATRIMONI DE LA HUMANITAT, A LA FIRA DE TURISME DE LA XINA CITM 2018

20/11/2018
Font: 
Grup Ciutats Patrimoni de la Humanidad d'Espanya

El Grup Ciutats Patrimoni ha participat a la fira de turisme China International Travel Mart (CITM), una de les fires més importants d'Àsia, que ha tingut lloc entre el 16 i 18 de novembre a la ciutat de Xangai.

La fira està dirigida a tots els sectors de la indústria turística, tant en la vessant professional com en la de públic final.

La coordinació de la presència del Grup en aquesta fira ha estat realitzada per l'Oficina Espanyola de Turisme (OET) a Pequín i s'emmarca dins de l'acord de col·laboració que des de fa anys el Grup manté amb Turespaña i la Secretaria d'Estat de Turisme per a la seva promoció internacional. Durant la fira, les 15 Ciutats Patrimoni, representades per una tècnic de Turisme de Tarragona, ha disposat d'un espai de treball dins el destinat a Espanya, des del qual ha mostrat la seva oferta turística i la seva riquesa patrimonial, cultural i gastronòmica.

Aquesta acció pretén reforçar la presència de les Ciutats Patrimoni en el mercat emissor xinès i presentar-les com a destinacions turístiques de qualitat sota el segell comú de la UNESCO.

El Mercat de la Xina

El mercat xinès està experimentant una ràpida i profunda transformació com a conseqüència de l'augment de la classe mitjana, de la agilització en la política de tramitació de visats i de la constant obertura de rutes aèries directes amb destinacions internacionals. A més, encara que actualment només el 10% de la població disposa de passaport, es preveu que l'any 2025 seran 150 milions de ciutadans xinesos els que disposaran d'ell, de manera que els viatges internacionals arribaran als 220 milions (Goldman Sachs).

Els turistes xinesos fan els viatges a l'estranger cada vegada de forma més independent, deixant enrere els viatges en grup, i tenen entre els seus principals interessos: l'art i la cultura, les compres, la gastronomia i el turisme urbà.

Dins el conjunt d'accions de promoció i comercialització empresos pel GCPHE, els mercats emissors asiàtics estan cobrant cada vegada més rellevància. Aquests mercats de llarga distància aporten un nombre considerable de visitants al nostre país i les nostres ciutats.

randomness