• Català
  • Español
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Русский
  • Zhōngwén

L’ARRÒS MARINER DE TARRAGONA, JORNADES GASTRONÒMIQUES AMB VINS DE LA DO TARRAGONA, A PUNT PER A LA SEVA IV EDICIÓ

02/03/2023
Font: 
Associació d’Empresaris d’Hostaleria de Tarragona Ciutat

19 restaurants de la ciutat oferiran menús amb l’arròs mariner com a protagonista del 10 al 26 de març

L’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de Tarragona Ciutat i la DO Tarragona, amb el suport del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona i del Port de Tarragona, i amb el patrocini d’Arròs Bayo han presentat aquest matí les jornades que aquest any es consoliden arribant a la seva IV edició.

Durant més de 15 dies, 19 dels millors restaurants de la ciutat serviran menús especials amb l’arròs mariner com a protagonista.

Els restaurants participants són: Restaurant Brisa, Restaurant La Morada, Restaurant Mas Rosselló, Casa Balcells, Restaurant Nàutic Tgn, El Terrat Restaurant, La Xarxa, Donosti, Restaurant El Llagut, La Cucafera, Fòrum Restaurant, Vadegust Restaurant Arroceria, El Pòsit Restaurant, Àpats Quattros, Casa Bartra, Ca l’Eulàlia, El Paseo, L’arrosseria del Serrallo i Octopussy Restaurant.

Els menús estaran elaborats amb Arròs Bayo del Delta de l’Ebre i maridats amb els vins de quatre cellers de la DO Tarragona: Celler Pedrola, Mas Vicenç, De Muller i Mas d’En Baiget

L’acte de presentació de les Jornades, celebrat aquest matí al Restaurant El Terrat, guardonat amb un Sol Repsol, ha començat amb la intervenció de l’alcalde de Tarragona i president del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona (PMTT), Pau Ricomà, qui ha posat de relleu que “A Tarragona tenim un producte gastronòmic i enològic de primer ordre i molts bons restaurants, amb els quals treballem de forma coordinada i estratègica amb excel·lents resultats. El bon moment turístic que viu Tarragona té molt a veure amb el sector enogastronòmic”.

Javier Escribano, president de l’AEH Tarragona Ciutat, ha volgut destacar el motiu pel qual es celebren les jornades i és “desestacionalitzar l’oferta gastronòmica i promocionar els restaurants durant els períodes de l’any amb menys activitat, fet que beneficia a tota la ciutat”.

Marta Virgili, cap de Relacions Institucionals i Presidència de Port Tarraco, ha posat en valor “la col·laboració que estableixen amb l’entitat des de 2019, la qual ha anat creixent igual que ho ha fet l’AEH Tarragona Ciutat”.

Àngels Collado, gerent de la DO Tarragona, ha remarcat el seu objectiu de “ser presents a les cartes de tot el territori” i ha destacat “la potència de l’enogastronomia com a atractiu turístic”.

Per últim, Santos Martínez, representant de Nomen Foods, ha destacat el compromís de la companyia amb el territori que envolta el seu centre productiu: “Apostem perquè l’arròs no sigui un acompanyant sinó el nostre plat principal i diferencial”.

Tota la informació de les jornades estarà disponible a https://aeht.es/jornades-gastronomiques