• Català
  • Español
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Русский
  • Zhōngwén

TARRAGONA ACULL PER PRIMER COP LA PRESENTACIÓ DE L’ESTUDI DE MERCAT DEL SECTOR D’ESDEVENIMENTS DEL GRUP EVENTOPLUS

© Tarragona turisme
16/03/2018
Font: 
Ajuntament de Tarragona

L’acte s’ha fet aquest divendres 16 de març a la casa Joan Miret

La Casa Joan Miret ha acollit aquest divendres al matí la presentació de l’estudi de mercat del sector d’esdeveniments elaborat per Eventoplus. Es tracta d’un acte anual que per primer cop ha arribat a Tarragona, i que han organitzat els Convention Bureau de Tarragona i la Costa Daurada. L’estudi té com objectiu facilitar el coneixement del sector de l’organització d’esdeveniments a les empreses i entitats, de manera que puguin dirigir les seves estratègies comercials amb informació acurada. L’estudi és el resultat de sondejos i quatre enquestes realitzades a més de 405 professionals i organitzadors d’esdeveniments.

El CEO d’Eventoplus, Eric Mottard, ha estat l’encarregat de fer la presentació de l’estudi, que s’ha centrat sobretot en les tendències de mercat del sector dels esdeveniments. Mottard ha destacat com a tendències per al 2018 els esdeveniments més petits i multiseu, l’optimització dels recursos a les organitzacions i les planificacions i pressupostos flexibles. Quant a tendències de consum, les experiències associades al turisme d’esdeveniments més demandades són l’autenticitat, la gastronomia i l’experiència tecnològica, associada a apps i realitat virtual.