TARRAGONA ASSISTEIX A LA 2a ASSEMBLEA ORDINÀRIA DE LA XARXA DE CIUTATS AVE

© Xarxa de Ciutats AVE
© Xarxa de Ciutats AVE
22/11/2016
Font: 
Xarxa de Ciutats AVE

A la reunió s'ha formalitzat la inclusió de Zamora com a destinació de ple dret i de Múrcia com a destinació adherit, a més Sevilla ha renovat la presidència de la Xarxa per tres anys més amb els grans reptes de seguir creixent i celebrar els 25 anys de la 1a línia d’Alta Velocitat d'Espanya

La Xarxa de Ciutats AVE ha celebrat avui a Ciudad Real la seva segona Assemblea Ordinària de 2016, en què representants de les destinacions han fet balanç de les accions realitzades en el que va d'any i han analitzat el pla d'acció i promoció del 2017. En el transcurs de la reunió s’ha formalitzat la inclusió de Zamora com a ciutat de ple dret de la Xarxa i Múrcia com a ciutat adherida.

L'ordre del dia de l'Assemblea va incloure la renovació de la Presidència de la Xarxa de Ciutats AVE, que serà assumida de nou per Sevilla, durant els propers 3 anys. Un dels principals compromisos de la renovada Presidència és la commemoració al 2017 de l'efemèride del 25 aniversari de l'EXPO de Sevilla i de la primera línia de l'Alta Velocitat d'Espanya (Madrid-Sevilla).

A l'Assemblea les destinacions han analitzat i aprovat el pla d'actuació i comunicació per al 2017, que se centrarà en la promoció de la Xarxa i dels seus productes turístics (Avexperience i Renfe Spain Pass). La promoció de la Xarxa es fonamentarà en els següents eixos: l'assistència a fires turístiques nacionals i internacionals; la participació en jornades comercials a nivell mundial amb Turespaña; i el desenvolupament d'accions amb OET a Àsia, Amèrica, Europa i Orient Mitjà.

En aquesta línia està previst assistir a algunes de les principals fires turístiques, com són Satte a Nova Delhi; ITB Berlín; WTM Llatinoamèrica; ETOA City Fair London; JATA a Tòquio; o ITB Àsia, entre d'altres. A més, es renovaran els convenis de col·laboració amb entitats com la Fundació Pequeño Deseo, Paradores Nacionales i NH Hotels.

Campanya de publicitat

L'objectiu principal del pla d'acció per al 2017 és donar notorietat a les destinacions i ciutats membre, així com als productes turístics de la Xarxa associats a aquestes destinacions. Així, es desenvoluparà una campanya publicitària off i online amb la qual reforçar la imatge de la Xarxa i atraure nous visitants a les ciutats. Estan previstes accions publicitàries vinculades a Logitravel i Renfe Viatges, així com campanyes de mupis a destinacions de la Xarxa i en estacions de tren i trens de Renfe.