• Català
  • Español
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Русский
  • Zhōngwén

EL SEMINARI MARCA CIUTAT 2015, PER SEGON COP A TARRAGONA

Foto: Mauri
22/06/2015
Font: 
PMTT

 

La regidora de Turisme, Begoña Floría, ha presentat aquest matí el Seminari Marca Ciutat 2015. El seminari de màrqueting de ciutats i territoris de Catalunya, que es farà a Tarragona els propers 2 i 3 d’octubre. És un seminari especialitzat en creació de marca de ciutat i destinacions, pretén acostar les tècniques i noves tendències al màrqueting i la comunicació estratègica per ajudar les ciutats a posicionar-se en un entorn competitiu.

El director del seminari, Pau Canaleta, que presenta la 6a edició i és la segona vegada que es fa a Tarragona, ha acompanyat la regidora i ha explicat que en aquesta edició es presentaran les darreres novetats en el màrqueting de ciutats i hi haurà dos eixos: l'agència de marca i el lligam entre marca ciutat i marques de destinacions turístiques.

Aquesta cita, una de les més destacades a Catalunya del citymarketing, portarà experts internacionals en màrqueting de ciutats i es presentaran casos d'èxit a partir d'esdeveniments de diferents ciutats. Es preveu l’assistència de més d’un centenar d’experts en el tema. Les inscripcions s’obren demà i es poden fer a través del web de Marca Ciutat o al web de l’Ajuntament de Tarragona.

Durant la presentació, la regidora de Turisme ha avançat que la creació de l’Agència de Marca Ciutat a Tarragona serà un bon instrument per posicionar la ciutat i que podria entrar en funcionament el 2016 com una eina eficaç per promocionar els valors de Tarragona i obrir-se, encara més, com a destinació turística.